2016年10月26日 星期三

小菜 + 辣雞煲

October 16, 2016

照顧組長夫人, 唔止午餐, 晚餐都一樣照顧.

當我地食午餐食泥鯭粥時問林老闆有咩攪作, 佢話唔想出街食, 咁我話我可以整幾個小菜一齊食.  但林太要照顧林小弟 做功課唔想煮, 林老闆就話去基灣買雞煲返嚟一齊食...

咁今晚就小菜+ 辣雞煲啦.

我整咗拿手的醉雞做冷盤
 
炒碟菜

再整咗反炸豆卜...我整咗成碟架, 但未開始佢地已經逐隻偷食, 影相時就只剩下10隻

林老闆去荃灣一品買了辣雞煲

加牛雜一份

還有豆卜, 秋葵

豬潤豬腰

最後再嚟讚岐手打烏冬

我就帶備自家浸的梅酒同兩位女士分享呀!

大家又食到捧著個肚...咁點都好過出街食.

下次我整埋辣雞煲, 唔使去買添啦.

沒有留言:

張貼留言