2016年10月5日 星期三

Cozy Corner

September 23, 2016, Friday

今日型爸約我食午飯, 哈哈, 我地又相約响訊號山公園入口位置等.   佢話未去過訊號山公園,等佢感受吓午飯時間,有幾多人在公園入口捉精靈.

在附近隨便揾咗間餐廳, 叫Cozy Corner


入面好細, 全間餐廳大約只有十張檯, 除了我跟型爸, 另外只有一檯客人

坐落覺得好熱, 我問佢地有無個位涼的, 跟著換咗坐另一張檯.   後來個經理先話冷氣壞咗....選擇錯誤, 搵咗呢間餐廳

午餐可選, two courses, three courses or four courses...

型爸作風, 都係選four courses

頭盤鴨胸沙律
 
我要了南瓜忌廉湯

型爸要了西芹忌廉湯

型爸要的帶子意大利飯

我要的靈芝菇意大行麵

甜品無得選擇, 只有Cream Brulee.

選了4 個courses, 估唔到飲咖啡茶都要另外加錢....搵笨, 唔飲啦.

埋單HK$266.20....

熱到死, 食都食得唔安樂呀!   呢間餐廳完全無生意, 唔知佢點頂得著呢!

沒有留言:

張貼留言