2013年12月10日 星期二

紅色旅遊警示下的泰國優閒之旅 - Day 1

December 6, 2013, Friday,

本來一行七人去旅行, 但泰國局勢動盪, 香港政府發出紅色旅遊警示, 哥哥嫂嫂都唔願意去, 又不想/不可/延期, 唯有扣手續費退款.  但五號屋及型爸都覺得無問題, 今次沒有黃衫軍及紅衫軍的對抗, 又碰著昨天泰皇生日, 機場又所有航班正常, 決定如期出發.

搭國泰12:00的班機, 早上九時便要出門.   已經做了網上check in, 十點幾到機埸, drop off 的行理仲有好多時間, 去club lounge食早餐

Premium Lounge的魚蛋粉同腸粉好好味架

加杯cappuccino, 夠哂.

食咗早餐, 飛機餐食唔落, skip 咗. 

兩個半小時的飛機, 好快就到, 但估唔到, 我諗著班機會無咩人, 但almost full.

不過去到機場換錢, 明明見到個rate唔係咁好, 3.69, 叫型爸唔好換咁多, 但型爸都換咗HK$4000....  "豬"咗呀, 出到曼谷先好換呀!  有4.02呀!


搭機鐵, 每人只需要Baht 45

坐到去Phaya Thai轉BTS

由Phaya Thai再搭去Nana

BTS加咗價呀, 以前係15, 20, 25, 30, 35, 40, 45....而家好多零頭

睇張地鐵飛, 又多咗幾個站

的BTS站亦開結加上玻璃門, 不過仲未用得.

由BTS Nana exit 3 行去Sukhumvt 11. 今年又係住 Aloft, 第三年啦, 我地覺得呢間酒店幾好呀!  由BTS行去Aloft, 大約要10分鐘.

酒店大堂又粉飾過, 煥然一新, 開始裝飾聖誕樹樹

房間亦十分舒適

地毯亦換過

跟浴室的磁磚好襯呀!

Starwood Hotel group 嘅酒店真係唔錯.
 放低行理, 我地出發啦.

行番出去搭BTS, 見到一檔炒粉炒得好香....即刻停低睇吓先.

炒粉有三款選擇, 每款都係55baht

要了一客雞肉炒河, 好味呀!

呢客豬肉炒河...一樣價錢, 一樣的好味.

只有一張檯, 寫著quick-turn table, 即係食完好走啦.

其實食完唔夠架, 不過一陣去食晚餐, 食少少算啦.

跟著搭BTS去Chit Lom, 拜四面神

人沒有以前那麼擠迫, 但仍然有好多人

加了價呢, 以前300Baht, 而家要500Baht

拜完神去Central World, 見唔到有示威人士, 但整個department store 有鐵碼維著, 有幾個進出口讓客人出入.

今次嚟central world係為咗用呢張Gift咭, 姑奶上次嚟公幹, 佢老闆抽到獎送咗比佢, 但佢只用了三百幾, 無機會用, 帶咗返香港送咗比我地...哈哈, 咁我地梗係多謝哂啦.

行咗一轉都無咩野買, 走咗去Food court食野...

整間central world 同zen都好靜, 好少客人.

 Food court 就仲少人

有泰式, 中式, 印度, 韓國, 日本食品....但客人只得十個八個


 呢道的座位非常舒適, 跟餐廳沒有分別, 一的都唔似food court.


的pizza睇落唔錯

 
叫了一個套餐

有凱撒沙律

一塊芝士pizza & 蒜蓉包, 220Baht


 我要了用水果打成的沙冰果汁, 型爸要了啤酒

我們的簡單晚餐, 只用了五百幾

最後再行吓, 買的野用埋張咭入面的錢啦.
  
離開時, 百貨公司外面好多人影相.....希望呢的和平歡樂氣氛繼續落去啦.

跟著返酒店附近....我地今日最後一個節目....泰式按摩...
哈哈,  今日我同型爸都好滿意, 遇到兩位好用心做的技師....按完返酒店"覺覺豬".....好好瞓呢!



2 則留言:

  1. 泰王保佑你呀!
    月尾我去時都唔知咩形勢 :(

    回覆刪除
  2. 應該無問題嘅. 佢地繼續咁示威, 嚴重損害泰國旅遊業及經濟, 希望快的結束啦.

    回覆刪除