2013年12月18日 星期三

Wooloomooloo, The One

 
December 13, 2013, Friday Afternoon

呢排真係公又忙, 私又忙, 成日都要飛, 下個星期二又要飛寧波啦.

今年係我公司十週年, 今之選了Wooloomooloo, The One,  攪我地嘅Christmas Lunch.  呢間係我老闆one of the favourite restaurants, 佢成日同的客人嚟架. 
 
Today's tailor made menu
 

嚟呢道先望吓個景先, 21樓望落去, 真係唔錯架!

我地包了入面一個大房間, 可以放六張十人長檯

呢的係咩?   哈哈, 係我叫金鋪趕得好辛苦先做到出嚟嘅十年金牌, 每個都有一兩重.

 餐前老闆仲點咗幾款pizza比大家食....其實我地嘅menu已經足夠, 加咗的pizza就更豐富啦.
 

我地都無諗著下午開酒, 老闆話慶祝吓, 一開就昇了很多瓶白酒
 
頭盤嘅煙三文魚

南瓜鵝肝湯
 
Main course有4款選擇:
 
 火肚胸配栗子蓉
 
澳洲西冷排
 
海鱸魚
 

大蝦寬條麵
 
甜品, Brownies.
 
咁當然仲有咖啡或茶啦.
 
埋單大約五百幾per head.   食物質量很好, 一的都唔貴呀!

臨走時先見到佢地有一個好大嘅房間用嚟放風乾火腿....勁.

地方好, 食物好, 大家都食得很高興.

食完我又要趕呀, 趕上深圳開會呀! 下星期出差之前一定要去, 無時間, 約咗五點鐘, 想唔去都唔得.
 

2 則留言:

  1. i dislike the grey sky in Hong Kong!
    The food looks good!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 呢幾日都係天色陰暗. 呢間餐廳真係唔錯, 我老闆成日帶的客人嚟架.

      刪除