2013年12月30日 星期一

平安夜, 燒烤夜

December 24, 2013, 平安夜

我的老闆真係好, 十二月二十四日放我們一整天假, 加埋二十五同二十六兩天, 足足三天連續假期.  有些同事攞埋二十三或/同二十七, 可連放九天.  但五號屋好多事要忙, 前一排又出差又放假, 所以都係乖乖放三天假就算啦.  好好啦, 返一天, 放三天, 再返一天又放兩天.   哈哈, 十二月真係好.

這個聖誕假期十分平安, 我們的節目主要都係飲飲食食, 都在屋苑內舉行, 唔需出外同人迫呀!

平安夜, 燒烤夜, 晚上燒烤派對在十五號屋舉行.  主人家兩年前聖誕日搬來, 今年是兩週年, 我地幫佢地慶祝兩週年快樂兼倒數.  哈哈, 我地呢的鄰居去邊道搵呀!

 
梁九記點解會咁好生意, 我地住我咁遠, 的鄰居都開車去買嚟燒烤

仲有一大埋腸類, 菇類, 不過燒韮菜都係第一次, 佢家二公子話見過人燒, 今晚佢要試吓.

肥美帶子, 仲有魚

哈哈, 五號屋繼續我的不勞而獲

唔知點解呢個屋苑的人咁鍾意食蕃薯, 非常好銷量, 我唔止食, 仲要拎, 因為Loki都好鍾意食架.

大量汽水飲品.

而家鄰居門都去了上水某間店舖, 一箱箱的買回來, 價錢比超市平好多, 睇嚟我都要入番的貨, 三十一號會到我家開除夕派對呀!

要介紹吓呢隻小狗, 主人家剛收養.  我們幾家人送了好多養狗用品, 鼓勵主人家收養,  Milk Milk現在好幸福, 主人家好錫佢呢.   但Milk Milk見到陶陶及林小B就驚, 怕咗兩個百厭星.

五號屋例牌贊助....腐竹雞蛋糖水

其實燒烤食野唔多,一兩件肉就已經好夠, 再加件蕃薯就夠哂數.

 
唔止我地happy, 睇吓我地的工人姊姊, 佢地一樣咁happy呀!

我地真係陪伴主人家過了十二點先散band呀!


2 則留言:

  1. 燒韮菜都係內地食品,好味呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 的韮菜加咗的海鹽黑胡椒都幾好味! 不過燒起嚟有的煩, 大家懶, 都係用嚟白焯快靚正.

      刪除