2013年12月31日 星期二

Christmas Day & Boxing Day

December 25, 2013, Christmas Day

昨晚燒炸好開心, 今日大家都無預定節目, 下午出外散步時, 與幾家人相遇, 八號屋男主人邀請我們到他家來個Happy hour, 哈哈, 大家又聚在一起

 每人都帶點小食, 跟著就變得好豐富


不過呢枝唔係攞出嚟飲,女主人覺得好靚好特別, 收藏了幾年, 唔係酒, 收藏咗幾年都唔敢比人飲.

女主人自家製薯片

 林老闆從潮州刪帶來的生哂蝦干...送酒好好味呀!
 
我帶了從寧波帶回來的酒贊子.

大家都無諗著可以一齊食晚飯, 陶媽突然話包餃子, 叫大家一起食.   今早幾位鄰居女主人去了對面的農村買了新鮮菜(其實佢地有打電話叫我一齊去, 但天氣咁冷, 五號屋唔想去呢!). 陶媽買了幾斤芹菜, 今日包芹菜豬肉餃.

哈哈, 有得吃, 大家當然高興啦....大家由八號屋去了十號屋. 

陶媽包了一百五十隻餃子, 足夠我們吃了.

有煎餃
亦有湯餃

的餃子十分美味, 菜同肉的比例大概是80%菜, 20%肉.  平時我的份量大概是50/50, 或60/40.  原來將菜的比例增多, 更加美味.  再加上凡芹菜今天新鮮由菜田割下來, 新鮮包好來食, 當然比包好再冰鮮更好味啦.

陶媽今日收到好多個like呀!

食完我地又轉移陣地, 繼續我地未完的happy hour.

但食物已經變成甜品, 美味的Godiva 朱古力及餅干.

又一個開心快樂的晚上.  

哈哈, 開心的時間, 在假期中繼續延伸....
____________________________________________________________________
December 26, 2013, Boxing Day

今年聖誕節無攪聖誕大餐, 因為Mrs. Kua的family家有喜事, 兄弟姊妹從各國回來, 已經令她忙到透不到氣來, 這幾天病到了, 要睡床幾天, 今天收到她的message, 她好了很多, 還多謝我地Christmas Day照顧Mr. Kua....哈哈, 邊係照顧, 我地只係一齊飲飲食食之麻.

這幾天吃了那麼多, 下午又同型爸出外吃蛇羹, 晚上同型爸都只係喝湯食蒸菜. 怎知晚上八點幾, 八號部屋又叫我們去飲番杯, 要我們幫手吃點小吃.

他們剛招呼完朋友, 他們的朋友帶來了很多黑毛豬火腿.  還有這個特製的烘熱火腿碟子.
這個碟子好像一個小山一樣, 用時先放入焗爐預熱, 跟著中間放上小蠟燭.   烘熱了一點的黑毛豬火腿, 有點油香, 好好味呀!

還有芝士
呢款麵包, 平平無奇, 但外脆內軟, 又吃了幾塊.


最後又到甜品時刻

這款朱古力有不同味道, 非常漂亮.   還有小册子說明.   我們又幫忙吃了一大半. 

今晚不可以太夜,明天要上班呢.

開開心心, 飲飲食食又過了三天假期.


沒有留言:

張貼留言