2013年12月4日 星期三

嘉龍的澳門豬扒包

November 29. 2013, Saturday
 
今天一早出去同奶奶飲茶, 飲完去咗深水埗買野, 見到樹記...走咗去排隊
 
排咗一陣想走, 跟著又唔抵得, 排吓排吓咗好耐(我諗都有45分鐘), 成條龍咁長, 只得兩個人負責賣野, 我見到有人攞張紙, 咁我又攞張睇吓啦. 寫哂的產品, 有哂價錢, 即係睇定要咩, 去到唔使問嚟問去.  我都要問吓自己, 掛咁耐, 係咪傻架!
 
跟著再去買野, 回程有的肚餓, 突然想整個tea.....我要食嘉龍的豬扒包....
 
話去就去...哈哈, 邊間嘉龍

見到呢副恐龍骨就知係舊嘉龍片場
 
上次嚟食係年初五, 啱啱出院, 醫院無咩好食, 嚟呢道食, 覺得個豬扒包真係好好味.
 

 

我同型爸每一個個豬扒包下午茶餐 

我飲好立克

型爸要凍奶茶
 
咦, 個包有的唔同咗嘅,

打開個包, 有好多醬汁...哈哈, 中式的喎.

不過食落都幾好味(的汁有的鹹), 個包軟咗的, 不過烘過, 都算外脆內軟.

我叫型爸埋單時問佢地係咪有另一款包, 原來佢地有硬豬仔包, 而呢個係軟豬仔包.  我上次食係硬豬仔, 所以覺得個包唔同咗.  我喜歡上次用硬豬仔包.

呢個下午茶餐, 好似係HK$23一份, 不過我無睇價錢, 型爸比咗錢又唔記得比咗幾多.

好味呢! 下次再嚟食過.


 

 

沒有留言:

張貼留言