2013年12月7日 星期六

海王潮州樓

 
Dec 3, 2013, Tuesday afternoon,

今早為咗個泰國之旅, 又要費一番周章.   忙這忙那, 差點忘了今天下午約了保險公司agent食飯, 好彩有同事提醒兼昨天已經幫忙訂位.
 
選了這間海王潮州樓.
 
以前都好似嚟過, 不過又無咩印象.  由agent選菜吧, 反正我地都無咩所謂.

 
义燒, 都幾腍喎. 

呢碟係湯渣, 西洋菜生魚豬展湯

的湯好濃, 好味呀!

醬爆骨, 我就覺得麻麻啦.

果皮蒸烏頭, 條魚都唔錯
 
欖菜四季豆, 我地無叫白飯, 空口食呢個菜鹹咗的

我嚟呢道係因為想食糖醋麵, 做得唔錯, 不過呢碟係單面黃唔係雙面黃, 只有一面脆.

都幾豐富.
 
埋單四百五十幾, 本來agent話要請, 無需要啦, 我呢邊人多, 由我埋單.
 
不過呢餐我都食到心不在言, 因為不停whatsapp哥哥嫂嫂姪女, 今天一定要決, 如果唔係想改都無得改.  
 
最終兩位哥哥嫂嫂決定唔去, 佢地每人都要損失HK$500.  我跟型爸不想改期, 預備如期出發.
 

沒有留言:

張貼留言