2013年12月5日 星期四

我愛撻沙魚

 
December 1, 2013, Sunday Night

好耐都無寫過幾餸一湯, 今日又特別寫吓, 並唔係有特別好餸, 而係我昨天去了深水埗街市買餸, 買了好耐都無食過的"撻沙魚"

昨天用少許鹽醃了, 今天一煎就可以.   呢的只係平價魚, (哈哈, mini 龍利呀!) 但我好耐無食過, 平時好少買.  以前細個, 媽媽買回來, 捲起來蒸, 的肉好滑架.  不過我家二公子唔鍾意, 型爸亦都唔太喜歡,  今次買都預咗佢地唔食, 不過佢兩個食咗少少肉都算比面啦.
 
咁仲有其他餸麻....
 

紫洋蔥三色椒炒牛肉
 
簡單的蒜蓉炒菜心
 
 
二公子喜歡的滑滑蒸雙色蛋
 
仲有花生眉豆璋魚蓮藕湯, 好好味呀!

哈哈, 四餸一湯, 好過出街食啦...兩仔爺無投訴喎.  型爸本來又話星期日出街食, 我出差幾天, 日日出外食, 唔想出去食呢!



沒有留言:

張貼留言