2013年12月9日 星期一

型爸海鮮火鍋晚餐

December 5, 2013, Thursday night
 
今日真係好忙, 做極都唔哂的野, 明天放假, 今日又要準備下星期二回來, 要同客人開會嘅資料...點攪..唯有做夜的啦.
 
型爸真係好貼心, 佢知我忙無時間, 今日佢想打邊爐, Ruby又放假, 佢一手一腳去買野, 整好哂等我返嚟食....不過最後我都要佢地食住等...

呢隻靚嘅新鮮手切肥牛, 加到二百六十幾一斤....呢道三百文呀!

 型爸買了芫茜
 
生菜

紅點蟹, 好鮮甜呀!

脆肉鯇 
 
有象拔蚌, 鮑魚, 蠔....哈哈, 型爸都算懶, 全部放埋一碟...不過無投訴
 
麻辣湯底...哈哈, 的炸枝竹好長都無剪開呀(一樣無扳訴).

非常精緻的型爸海鮮火鍋....不過三個人都食唔哂....

 
今天飲品, 冰極檸檬茶.
 
食完就好忙啦...執行理, 整指甲, 塗腳甲(去泰國要穿涼鞋呀)....今晚唔知三點有無得瞓呢!
 
 

2 則留言:

  1. 去泰國邊度?
    我月尾都去曼谷, 好擔心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去呢幾天一的問題都無呀! 同平時去無分別. 我覺得最緊要係機場無封閉, 今次又唔係有黃衫同紅衫軍對抗. 有示威就唔好去嗰區. 我本著呢個心態, 去到無任何特別, 見唔到新聞報導嗰的場面.

      刪除