2013年12月22日 星期日

馬家莊全麵餐

December 16, 2013, Monday

呢排真係工作好忙, 好多事未解決, 明天還要出差. 天氣又唔好, 落雨加上天色昏昏暗暗, 無咩心機添.

本來出去晏都唔想行咁遠, 點知去就近海鮮站, 美心快餐, 茶餐廳....全部都好多人要排隊,  落親雨都係咁, 個個都响就近食.

咁我遠的就遠的, 行去H8. 同事想食雞絲餵麵喎.

嚟到H8, 竟然一個人排隊都無, 我地去8/F, 馬家莊清真館.
 
一樣係無咩客人, 只有三數檯客人, 落雨原來對佢地影響咁大

我地今日三個都食麵...全麵餐

同事要了牛腩麵, 送凍豆漿, HK$36

另一位同事要了雞絲餵麵, 轉熱豆漿.  HK$37 (熱飲加了HK$2)

哈哈, 平時凍飲先要加錢, 呢道相反.  我問過的侍應, 佢地話的豆漿送來時是凍的, 加熱要多一層工序, 所以貴HK$2.

我要了担担麵, 送凍豆類, HK$31

我要了一個牛肉饀餅HK$16

呢道的饀餅好出名架,咬落去好熱"辣咀"呀.  好juicy, 的醬汁流出嚟, 成一湯匙都有呀!

下次食麵我都會嚟呢道, 唔去唯一啦, 呢道好味的.


沒有留言:

張貼留言