2013年12月8日 星期日

收喜貼- 聚餐於陶源酒家

 
December 4, 2013, Wednesday Night
 
呢幾日工作真係好忙, 剛出差回來, 遲兩天又出發去泰國, 的工作做極都做唔完, 煩完一樣又一樣.
 
不過今晚好開心呀! 約咗幾位好朋友食飯....
 
收喜貼呀!   收呢張喜貼真係好開心, 多年好朋友, 同輩中第一個女兒出嫁, 我地睇著佢女兒出世, 到現在出嫁, 闔府統請, 因為我們的兒女大家由細玩到大, 每年都嚟我家拜年.
 


今次選了尖東陶源, 貪佢地方清淨, 食物又唔錯, 方便我地傾幾個鐘
 
不過發生了小小不愉快事, 我們一坐落就叫了一客菜乾白肺湯, 叫佢遲的起, 因為其中一位朋友加班要遲的到.  點知朋友一到叫起菜, 佢地就話買哂....有無攪錯, 明明叫留起, 做咩無咗, 十分不高興....的侍應係咁話攪錯唔好意思, 但我地仍然不滿, 最終經理道歉兼送一份魚湯.   我地亦都不想再為此不悅影響心情, 魚湯就魚湯啦.
 
要了冰燒三層肉, 做得非常好, 的皮好脆....呢, 我都話三層肉比五層好食呢.

荷豆木耳爽, 將荷豆切絲, 又真係幾爽喎.

經理整了個班腩豆腐魚湯

個湯都好好味

呢個海參豆腐煲就肥膩的啦.

梅菜肉鬆蒸菜心

要了一煲臘味飯

每人一碗啱啱好

經理送了甜品, 朋友要了揚枝甘露

我們三位要了杏仁茶...好味.

效了水果

甜品水果都係免費

埋單先知道, 那份魚湯都係送的...
 
我地唔想攞人咁多著數, 比番多的貼士.   我地無得飲豬肺湯, 並唔係想要佢地同賠另一份湯比我地呢.
 
不過佢地服務態度好, 咁下次我地又嚟幫襯呢.  上次同型爸嚟食黃油蟹, 一樣咁好招呼.
 
 

 

沒有留言:

張貼留言