2016年10月22日 星期六

亞坤

October 13, 2016, Thursday

今日只有我同慢魔魔食lunch, 佢提議去亞坤.   由佢開鋪之後排哂長龍, 只係去過一次...跟著就越嚟越少人去......  後來裝修, 以為做唔著, 不過開番又係叫亞坤, 有無轉手就唔知啦.

裝修之後, 的座位多咗, 不過都係坐唔滿

近路邊依然保留白色沙發座位

餐牌改了, 以前沒有套餐, 現在有午市套餐了.    如果不調低價錢做套餐, 我諗空座更多.

我要了叻沙, 的湯底幾好味, 但的配料就麻麻啦.

餐飲我要了咖啡, 加了鍊奶,  但呢的咖啡唔係我所好

 
 另外仲有半份咖映多士 (呢道係一份, 有半份係慢魔麼的)

慢魔魔要了雞飯, 的油飯尚算可以, 但的雞無咩味, 的菜亦焯到過熟.

他要了奶茶

我的叻沙餐HK$56, 雞飯餐就HK$64.   價錢比以前大眾化一點.

都唔知點解, 唔知係唔係對星加坡食物某些香料或湯底敏感, 食完返到office就肚痛, 上次去Killyney又係.

可能真係唔啱我, 下次又要等好久先再幫襯.

沒有留言:

張貼留言