2017年6月28日 星期三

Salt Recipes

Jun 22, 2017, Thursday

星期四晚, 我地又去試新餐廳呀!

 好耐都無去過, 元朗Yoho Mall I 期. 

 呢間餐廳响L2, 叫Salt Recipes

 入餐廳, 要經過呢間Homeless.hk
 
 呢道就係餐廳入口, 相信兩店是同一老闆

餐廳裝修都係以簡約設計

 而呢張就係我地今日餐單.  呢張餐單同佢地平時餐單有些不同, 因為我從Groupon 買咗兩張二人套餐. 我地就可以在呢張餐單做選擇

 
二公子未到, 咁我地就叫佢地比我地睇吓平時嘅menu, 原來Groupon 真係平好多, 所以限制只可以星期一至五.   仲要早兩天訂位.

 
的手工雪條幾吸引, 出去counter 影張相先

二公子到啦, 我地可以點菜啦....哈哈, 大家有共同口味, 好易點啫.

前菜, 我地點了三客黑松露蘑菇湯, 及一客三文魚沙律.    湯及沙律都唔錯.

 主菜要了兩客肉眼扒 (佢兩個都係牛魔王).  的肉眼扒好腍, ok 呀!

 一客墨魚仔墨魚汁扁意粉, 都幾好味

 另一客係鱈魚子意大利飯.  呢個味道有的怪, 好似fusion咗.  落的蘿蔔, 味道有的酸, 呢款唔係咁鐘意.

 三個人食四人份....勁呀!

 飲品都係四杯, 兩杯藍莓梳打, 兩杯肉桂蘋果茶
 
 蘋果茶要了一冷一熱, 幾好味喎!

 甜品係手工雪條, 其實我地一早揀定架啦, 三個都話要雲呢拿椰子, 但無理由咁傻全部要哂一個口味架.   結果要了一枝芒果熱情果, 另一枝荔枝玫瑰.   唉, 最後都係雲呢拿椰子好味.  我地都係唔like的果汁雪條.

買呢兩張套餐, 送了兩張Homeless.hk HK$50 coupon.  不過睇哂都無咩野好買.

埋單水蛇春咁長, 不過HK$588己預付.  今日只需要付加一HK$59.

我地覺得的食物都OK, 見到人食Fish & Chips 好似好正, 下次有機會嚟試吓.

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 你上網search Groupon, 响Groupon 再search "Salt Recipes", 就會見到呢間餐廳的優惠. 留意只限星期一至五, 最少兩天前訂檯.

      刪除