2017年6月27日 星期二

Oyster Cove

Jun 21, 2017, Tuesday

今日慢魔魔帶我去一間新餐廳, 上星期佢同另外的同事嚟過, 覺得的意粉煮得幾好,  叫我去試吓. 

 呢間餐廳叫Oyster Cover, 响嘉蘭圍. 

 呢間餐廳所有的坐椅麵係高腳櫈, 感覺上似間酒吧多的

叫得做Oyster Cover, 晚市當然有生蠔供應

 Lunch 有另一個menu, 有12款食物供應, 全部都係意粉或意大利飯, 價錢由HK$58 - 98

 午餐包自肋沙律吧, 只有菜及生果

 湯有兩款選擇, 芝士粟米湯及蘑菇湯

 我見的湯咁相似, 索性兩溝整咗個芝士粟米蘑菇湯

 慢魔魔要了大蜆意大利飯

 我要了西班牙豬腩片意粉, 豬腩有的硬但的意粉味道都幾好呀.  

 餐飲慢魔魔要了果汁

我問佢地呢道的咖啡係咪蒸餾咖啡, 佢地話唔係, 咁我諗著唔要啦.   點知嗰位侍應話佢地的咖啡粉係斯里蘭卡入口, 咁好啦, 試吓啦.     不過的咖啡沖出嚟唔香又淡, 唔係我杯茶呀!

埋單唔使加一, 都算抵食.   以後又多一個選擇啦.

不過我櫈佢地驚呀....無咩客.  咁呢道又偏僻的嘅.  希望佢地晚上好生意啦, 唔係點頂得著呀!

沒有留言:

張貼留言