2017年6月19日 星期一

彩福皇宴

Jun 16, 2017, Friday

今日好高興, 共中一位老友鬼鬼的兒子結婚, 請我地飲.   呢位老友鬼鬼我地在幼稚園時已經相識, 她有兩個兒子, 我又係有兩個兒子, 他的兒子先結婚, 佢叻的呢!

婚宴在彩福皇宴舉行, 我都係第一次嚟.   其實由尖東行去紅墈火車站都只係十幾分鐘, 但我地由尖東開車上去, 係咁兜來兜去, 結果行咗半個鐘

去到七點幾, 同老友鬼鬼影幾張相, 都入席啦.  新娘子換衫都無機會同佢影相, 老友鬼鬼話安排敬完酒後再影咗

開席啦....

除咗隻乳豬鹹咗的之外, 其他餸菜都幾好味

我地呢圍只坐了十個人, 又要型爸出埋佢的食力

最後仲有水餃

炒飯

甜品.... 樣樣都唔錯呀!

這家酒樓及主人家嚮應了"無綠不歡飲宴", 食剩的餸菜, 會交予Green Monday轉贈有需要人士.  所以我地由食雞開結已經不用每人分碟, 由得他剩下來.    今天有28圍, 每檯剩的, 可能都會好多.

好事來的, 支持!

沒有留言:

張貼留言