2017年6月17日 星期六

預慶父親節

Jun 12, 2017, Sunday

今日嘅聚餐可以算係預慶父親節, 共有五個家庭, 五位父親呢!

今次party响八號屋舉行, 主人家約定5:30pm 開始Happy Hour, 已經準備了很多小食...德國腸, 野生烏魚子, 蝦片, nuts

組長帶來了即食鮑魚

因為林老闆遲到, 我地將晚餐延遲, 咁就繼續Happy Hour

主人家馬上去炸的春卷出嚟食著先

我都馬上將鬼馬鴛鴦脆脆用嚟送酒

十六號部屋嘅茶葉蛋白及鴨腎又可以食著先.

卒之等到林老闆一家嚟啦. 可以埋檯啦...


林老闆整了咕嚕豬肉


林太的脆肉瓜炒大蝦

十三號屋的蒜片牛柳粒

五號屋的梅菜黑毛豬腩肉

涼拌茄子

主人家的南京鹽水鴨


炸春卷.  我地留起了幾件鬼馬脆脆比林生林太

開餐啦....

今日早開始, 食晚飯時已經飲咗6枝香檳

 三位男士喜歡飲威士忌, 主人家準備了這枝4.7litre....

 
最後再開第七枝香檳.....我頂唔著, 暈暈地....

咁高興, 我焗咗的蛋撻做甜品呀!

今晚飲得開心, 食得開心...大家都好高興呀!

沒有留言:

張貼留言