2016年10月29日 星期六

大醬撈麵

October 21, 2016, Friday

今日8號風球高掛, "海馬"襲港, 唔使返工呀!   不過屋企好多野做呀!  因為Cindy又同我請咗八天假返緬甸.  星期三晚出機場, 星期四早上七點就飛咗.  好彩佢星期四飛, 如果留到今天, 想飛都無得飛.

啱啱先返咗嚟個幾月又走, 我梗係唔想, 但佢話媽媽有病快要死了, 唔通唔比佢走咩, 我相信無人會用家人條命來講大話.  佢話要走, 唔想都即刻比佢走, 如果佢媽媽最後一面都見唔到, 我都會好唔安樂.

無工人, 咁今日三餐都係我煮啦.

早餐就蒸點心, 同型爸在家飲茶食點心.   午餐就摷吓廚櫃睇吓整咩野食.

咦, 仲有呢的韓國大醬撈麵, 就煮嚟食啦.

唔識韓文, 都係看圖估估吓啦.

水滾將的麵同的乾藐菜一齊放落去煮

我加咗的麻辣腸

撈起的麵唔要的水

再將味粉撈麵....咁就係韓國大醬撈麵

雪櫃仲有的牛脷, 煮的汁食埋佢

今日飲品, 玻枯草呀!

睇的新聞報道, 8號風球都應該掛到下午, 今天肯定全天唔使返工啦!

沒有留言:

張貼留言