2018年7月5日 星期四

友人家中的辣雞煲火鍋

Jun 25, 2018, Monday

型爸下午打電話比我, 今晚一齊去朋友屋食飯.    佢今日見到個老友, 老友啱啱搬咗屋, 請我地打邊爐, 仲親自整辣雞煲添.

咁有誠意, 我地一家三口同另外一對夫婦, 一齊去打攪佢.

上到去佢地屋企, 原來佢地賣咗舊屋, 買咗另一間, 但仲未入得伙, 所以暫時租呢道住.   地方都幾好架, 村屋三樓連天台.

佢地張餐檯無搬過嚟, 今日大家就用個大茶几圍埋一齊打邊爐....哈哈, 我覺得好有feel 呀!

 佢用寧記嘅麻辣醬整辣雞煲, 味道唔錯, 煮得好有水準, 我比個like佢.

食完雞煲, 跟著先食烚蜆....韓國蜆, 好鮮甜........跟著開始打邊爐啦...

 有手切牛肉

 魚皮餃

 新鮮雞什

 
 仲有脆肉鯇

 另外一對夫婦就買咗牛肉片, 牛展, 仲有一大埋飲品

 大家食得好開心呀!   今次未食完大家就講下次幾時再聚...

最驚喜係有甜品, 仲係cheese cake添.    原來朋友的太太在梁九記買的日本cheese cake....好好味呀!   下次我都去買....哈哈, 懶到吖...咁我唔使自己整呀.

當我地講到興高彩烈時, 我地family group chat突破收到Cindy Whatsapp, 話佢要回緬甸...佢個女啱啱通知佢老公心臟病死咗.....唔係呀麻....咁大件事, 佢老公好後生三十幾歲喎...

咁我地提早離開, 返屋企睇吓佢點先....人生無常呀!

沒有留言:

張貼留言