2018年7月27日 星期五

Soup Plus - 香港仔

July 14, 2018, Saturday

Cindy返咗嚟, 我同型爸開心好多, 星期六就可以安排的節目.

久唔久都會去香港仔, 因為要去整吓的三千煩惱... 無辦法, 只有呢個髮型師啱心水, 遠的都係要去.

今早十二點半食完Cindy整的椰汁雞湯意粉, 跟著就出發, 今次都算快, 四點幾就整好頭髮, 正想回程....點解有的餓嘅....哈哈, Cindy整的椰汁雞湯意粉好好味, 但好似食唔飽咁呀!    型爸話不如去tea啦.....又好啫.

我記得髮型屋行過一個街口轉灣, 有一間食鮮魚麵的....去到睇吓, 轉咗名喎, 叫Soup Plus, 湯加...

呢道主要都係買湯飯湯麵


咦!  淮山麵, 試吓都好喎.

我要了豬潤淮山麵, HK$29 +HK$4 轉淮山麵
的淮山麵爽爽地, 無咩特別味道喎.

型爸要了雪菜豬扒米, 睇落的豬扒又厚魰實, 但食落又唔係口喎, 咬落幾鬆軟

下午茶餐每份餐包一杯熱飲, 我要了泡沫咖啡要加HK$2

加了半份蔥油餅, HK$6

睇吓的牙籤, 印著魚米, 心粥館, 咁即係我無記錯, 之前呢道食鮮魚麵.   可能同一集團, 老闆都係一樣.


埋單好經濟, HK$70兩位.

哈哈, 今晚要夜的食晚飯啦.

沒有留言:

張貼留言