2018年7月13日 星期五

屏山跑車餐廳

July 5, 2018, Tuesday

放工返到屋企, 兩隻寶貝已經係咁對著我嗚嗚嗚....兩隻野肚餓呀! 

餵好兩隻狗, 二公子同佢女友, 請我出去吃晚飯....哼哼哼, 型爸你今晚飛咗我地同朋友出去食飯.   哈哈哈,今勻係我地飛你去好野啦.

去咗元朗屏山跑車餐廳

响餐廳對面就泊咗架好型嘅跑車

哦, 原來呢棟古舊的建築物係一間書室- 凱進書室....有機會下午嚟睇吓.

入到去餐廳, 的坐位用跑車櫈改裝.  的櫈肥人坐落去會覺得很迫夾


餐檯就用條link改裝,上面加塊玻璃, 咁就係餐檯

牆上的海報, 都係同跑車有關


睇吓menu有咩食先....


餐廳食物以西式為主, 今日由兩位後生發辦啦

佢地要咗一個二人餐, 跟著加多一個意大利飯

點完食物抬頭望一下, 上面嘅燈係紅綠燈

再望下冷氣, 見冷氣有的滴水, 但冷氣四邊出風位都裝咗播板

原來呢的檔板用嚟擋著的冷氣唔好直吹落的人客身上.

個老闆都算貼心, 呢間餐廳係村屋積, 樓底大約只有八尺, 裝咗天花冷氣其實已經好低, 如果的冷氣再直吹落嚟, 又真係唔係幾掂.

食物嚟啦啦隊

二人餐有牛角, 大家share 嚟食啦.

蘑蘑忌廉湯

蟹肉焗啡蘑菇

焗牛肋骨

賽車手pizza

二人餐都幾多野食, 兩個人可能食唔哂呀!


另外加的墨汁意大利飯

埋單HK$557....哈哈, 唔使我埋單, 佢地請我食呀!

Whatsapp的相比型爸....佢話有無咁正呀! 抵食喎...咁下次再嚟食啦.

Cindy話佢明天會返嚟....祈待呀!

沒有留言:

張貼留言