2018年7月21日 星期六

海鮮粥底火鍋麻辣雞鍋慶週年紀念

July 8, 2018, Sunday

今天是我和型爸的結婚週年紀念, 型爸都有提出不如我地去邊間邊間食西餐啦, 又或者去鯉魚門, 西貢或流浮山食海鮮.... 哈哈哈, 我全部都無咩興趣....食牛扒食得太多, 唔係好想食, 去鯉魚門, 西貢或流浮山食海鮮的話, 今日只有三個人, 叫唔到幾多款, 可能會比人斬到一頸血....咁我作出一個提議...在家食海鮮粥底火鍋... 型爸拍掌叫好, 佢好鍾意食火鍋呢!    其實在我心裡係晚上唔想出去, 呢排成日落雨之外, 仲有今晚兩套電視大結局, 我想留在家捧吓場呀!

呢個幾合一蒸鍋韓燒爐, 買咗返嚟淨係用嚟食過韓燒, 今日先係第一次做粥底蒸鍋.

在家食, 買海鮮可以每款買少的但款式就可以多的.

鮑魚, 貴妃蚌, 帶子, 海中蝦, 大蟶子, 龍躉腩肉, 鬼爪螺, 兩款蜆

我唔飲得....型爸係咁意陪我飲Apple Cider       

二公子唔鍾意食粥底鍋, 為咗佢整多個辣雞煲鍋

煮好落鍋就加的芹菜先

另外仲有手切肥牛同各款丸啦

預咗咁多野...都只係三個人食...加埋Cindy都只係四個人

仲有呢款魚麵, 諗著食完雞煲, 加落去炒炒炒呀! (好似去高佬明嗰道食咁)

海鮮蒸鍋第一時間先食蜆, 鍋底唔加米著, 等蒸好的蜆睇吓有無沙先 (間間海鮮檔都話自己賣的蜆無沙), 我地唔想落咗米的粥底有沙咪麻煩.  如果真係有沙, 我地可以唔要的水, 再煮過新的.

哈哈,今次又真係無呃我地喎, 的沙白蜆雖然細少少, 但非甜, 的大隻花蛤都好好味...正呀!

食完蜆就到本地龍蝦, 買時隻隻生跳跳, 叫海鮮檔幫我劏埋....好味, 非常鮮甜...

我地淨係挑起的似嚟食, 而龍蝦殼及頭就放落粥底煲海鮮弼

跟著就蒸其他海鮮啦.  除咗的帶子我覺得唔好之外, 其他樣樣海鮮都好好味呀!

咁多野都預咗食唔哂, 我地雞煲食咗一半, 其他肉類留起, 先食哂的海鮮....真係好夠好夠好夠呀!

但係幾夠都好, 粥底火鍋嘅海鮮粥唔食唔得.....加少少鹽, 超甜呀!

今餐大家都好滿意, 二公子都食咗好多海鮮....

食完就可以他他條條坐响道睇大結局啦. 

沒有留言:

張貼留言