2018年9月27日 星期四

Da Nang 2018 - 越南峴港 Day 2

Sep 7, 2018, Friday

昨天很累, 大家都說睡得很好.

首先介紹Villa, 價錢非常便宜, 樓下係大廳, 有open Kitchen, 有風扇但無冷氣.   樓上有三層, 共四個房間, 每間房有冷氣及風扇.  另外頂層有閣樓小房, 放一張床墊.   因組長無嚟, 咁我地安掛夫婦著雙人房, 另外三位女士就同房, 咁樣就無需要著閣樓小房.

室外有個泳池, 呢個Villa, 我地組四日三夜都只係HK$4,100.

八點半出發, 今日我join咗個local tour, 出海去玩呀!

我地叫導遊幫我地買越南包, 加九杯凍咖啡做早餐呀!   今日杯凍咖啡大杯好多.   個包一樣都係好好味!

導遊帶我地去海邊, 睇吓的人點做船

呢的圓形的竹船, 都係人手造, 佢話可以8-10年, 我地一陣間都會坐呢的船.   後來再問點解的船唔會入水, 佢話因為船底鋪咗牛屎.

呢, 就係呢間旅行社JackTran Tours, 老闆叫阿Jack.   導遊好尊敬阿Jack, 佢話阿Jack幫咗條村好多, 令呢道的村民有工作, 生活大大改善.


我地坐竹船出外面那隻黃色大船

上到船, 佢地有另一隻船做表演, 示範如個撒網捕魚

跟著我們分另上小艇

那漁夫教我們如何撒網

跟著到的船員表演, 到我地上船, 佢地又嚟快速旋轉, 真係唔係好掂, 轉到我想嘔呀!

我們在船上午餐, 全部都係船長煮的

我們有九個人, 全部食物都開雙份.  的蝦好新鮮, 我地覺得好有風味呀!

甜品仲有綠豆餅.    好酥脆, 食完我地個個都買的返去做手信.


除了汽水啤酒要另外付款, 午餐已經包咗响one day tour 團費.   US$60 一位, 我地覺得好抵玩呀!

食完午飯, 仲未完呀!   佢地載我地去沙灘繼續玩撒漁網, 跟著就載我地去長滿棕櫚樹海邊玩摺樹葉. 

呢的係我地摺好的小禮物呀!, 有皇冠, 風車

蟋蟀, 兩副眼鏡

介指及玫瑰花.

我地玩得好開心呀!  大約兩點幾三點 (都唔係好記得) 先點程.

返到Villa, 大家梳洗休息一下, 晚上六點, 出發去會安古城

現在的古城, 已經成為旅遊區, 我地先行下城外的漆器店, 燈籠店


跟著就參觀絲綢店,

亦都可以訂造衣服, 48小時內可以放到我地嘅Villa

跟著我地入去古城, 現在的古城就是商店街

大家各自購物, 一小時後, 在這裡習合.

晚餐我們訂了古城入面的Morning Glory餐廳, 非常多人


入到去正門入面已經係open kitchen....非常熱, 唔夠冷氣.

我地坐樓上話係冷氣房, 但都係好熱.

其實的食物ok, 但室內人多又熱, 只係想快的食完就走.

食完行出去真係舒服哂...哈哈, 跟著仲有節目

團長去玩打沙煲

跟著到型爸玩.     佢兩個都打到個沙煲, 但個沙煲無爛, 無獎品呀!

其中一個團友係榴槤發燒友.   佢話呢款細細個的榴槤很好吃, 結果買了三個回去大家吃個夠. 有4個人不吃榴槤, 我們5個就吃得津津有味.... 呢的榴槤全部都係樹上熟, 好好味, 不過核大肉少.

型爸他們在池邊飲酒傾謁, 喜歡游泳的游泳.....非常開心.

係住呢的Villa, 先可以咁夜安心游泳.

沒有留言:

張貼留言