2018年9月2日 星期日

慢煮牛扒

Aug 25, 2018,  Saturday

Cindy 今天放假, 晚上只有我同型爸兩個撐檯腳, 今日一於食牛扒啦.   見到枝慢煮棒, 今日又慢煮呀!

我問型爸, 要飲湯或加咩野配菜...佢話唔使飲湯, 唔使配菜....吓淨食... 以佢嘅食量, 淨食要兩塊先夠喉呀!

 呢款係日本的雪花肥牛, 解凍後先用廚紙索乾的水份

 跟著兩面灑上海鹽上及黑胡椒, 再zipper bag

 今日有點錯誤, 預熱水時無測水溫就放咗的牛扒落去, 太心急了.

 到我set 好枝捧, 的水溫由四十幾升到去六十幾度, 用咗好幾分鍾先升到63.5 度

 咁即係煮時間可能耐咗...不過唔整都整咗, 慢煮溫度低, 希望唔好咁大影响

 20分鐘煮完, 外面睇熟哂

將牛扒夾出來用平底鑊大火每面煎了三十秒 (本來要每面煎一分鐘, 我將時間減少).

 煎起睇落好得呀!

 型爸飲Whisky, 我飲梅酒...飲杯!

 的牛肉好得呀!   呢款雪花牛非常有牛味!   型爸比likes 呀!

食完牛扒仲有甜品....

日式芝士蛋糕....哈哈, 梁九記買的, 解凍就食得.

呢餐慢煮都唔算慢, 20分鐘, 絕對接受到呀!   哈哈, 今日覺得枝慢煮棒有用呀!

沒有留言:

張貼留言