2018年9月28日 星期五

Da Nang 2018 - 越南峴港 Day 3

Sep 7, 2018, Saturday

過了兩天非常充實的行程, 今天團長比大家瞓晏的, 九點先集合.

但兩位男士晨早七點起身已經話好肚餓, 咁佢地話要出去搵野食.   哈哈, 點知又比佢地搵到, 仲好近.   佢地每人食咗個越南包再加一碗河粉, 話非常好味.  Whats app 咗的相又真係幾好喎.  咁的女士起身後就一於去呢道食早餐啦.

由我地住緊嘅HoiAn Milestone Villa 行出去都只係幾分鐘.   呢的地方無冷氣, 但建築物樓底高, 有把風扇吹吓又唔係覺得好熱.

碗河粉同札肉都好好味呀!   跟著想買幾個越南包大家share食.   點知檔主話已經賣哂....明天請早.   吓, 真係犀利呀!    團長即訂幾個包, 明天八點幾嚟攞.

跟著就出發今天的行程, Marble Mountain..... 叫做係mountain, 我地算係行山啦....
去到入口, 好多大型雕像呀!

大熱天時, 我地都係決定唔行上去, 買票坐電梯上去


行完呢個Marble Mountain, 有的好似香港以前的虎豹別墅.

跟著去食午飯, 呢間餐廳係團長的朋友介紹的.




的食物都OK


估吓呢碟係咩, 唔係蒜頭, 係越南醃茄子, 酸酸地, 咬落去有的硬.   從無諗過茄子要嚟生食.

今餐食咗998,000, 唔使一百萬呀!

跟著就去觀音山

呢個觀音像是亞洲最大的.

從山上影落去, 峴港的海岸線好長呀!

跟著係加插的節目, 我地唔想花的時間來回Villa, 用呢段時間去Spa

加插咗呢個節目........make it perfect for our trip!!!!

做完Spa....好舒服呀!

跟著去食法國餐




叫咗好多款野食呀!


帶咗枝Whisky 去, 我地開咗枝白酒, 所以無收開瓶費.

今餐都唔係好貴, 食咗9,020,000....即US$404.

跟著開車返Villa 啦.   今晚要早的瞓, 明天要去睇日出呀!

沒有留言:

張貼留言