2020年9月7日 星期一

海鮮火鍋

 August 13, 2020, Thursday

今天Cindy放假, 我亦安排了家居工作, 諗著可以照顧型爸二公子的飲飲食食.   點知工作忙到不可開交.   午飯的型爸主動提出如果唔介意食即食麵, 佢可以煮比我食.   吓, 咁貼心, 點會介意, 平時唔鍾意, 但久唔久食一次無問題喎.

到下午, 佢見我都仲係咁忙, 就提議今晚食海鮮火鍋, 佢約阿仔一齊去買....哈哈哈, 我忙到天昏地暗, 咁好offer唔使我煮...yeah yeah yeah!!!

佢買咗三隻新鮮龍蝦

蟶子

龍躉骨腩

家裡有網購的多款丸

仲有安格斯牛

洗幾棵生菜就可以


三個人食, 好豐富啦.

型爸話唔食蒸鍋食火鍋... 咁清湯就烚海鮮.

食完海鮮轉麻辣鍋食肉類.

哈哈, 見我今日工作太攰, 碗都唔使我洗呀!

沒有留言:

張貼留言