2011年3月30日 星期三

又嚟即興Potluck!


2011年3月30日下午3:45公開累積瀏覽 31 3

 
今日我地業主立案法團又要同管理公司開會, 因為政府實施最低工資, 五月一日起要加管理費. 要各業主投票通過用那一個方案.  因為上次開完會, 大致上已有共識, 今次唔使一個鐘就開完嘞!  
 
開完會某些部屋已即時離開, 我地幾家又講起potluck, 不如又嚟即興啦.  咁當然好啦, 我已經預備好的餸, 只不過唔係同型爸撐檯腳, 攞過去一齊食啫.
跟著大家返屋企, 約咗七點半開餐....
個幾鐘頭, 睇吓各部屋整咗的的咩野先....
十號部屋清炒肇菜
十號部屋炒米粉
十三號部屋肉絲肇菜炒烏冬
八號部屋即食嘅四川唔知咩野肉
八號部屋蒸椰菜包, 入面係豬肉碎嚟架.
五號屋嘅南乳焗燒雞, 佢地讚好味, 一件不留.
五號屋嘅醉豬手, 佢地又讚我啦!   剩咗四嚿豬手, 陶陶爸帶返去比陶老爸食, 佢話老爸好鍾意食豬手架.
三號部屋嘅蕃茄, 茄子炒翠玉瓜
三號部屋嘅焗牛仔肉
牛仔肉另外再配個蘋果汁架.
 

睇吓幾豐富, 共有九樣野呀! 不過我地加埋林小b, 都係得11個人咋.   我地好勁呀, 都食到八八九九, 唔係好多剩咋.
本來今晚同型爸撐檯腳, 而家有咁多人一齊食, 仲咁豐富添! 真係好開心.
食完大家傾吓謁, 走時好開心咁帶著兩隻吉碟回家.

沒有留言:

張貼留言