2011年3月12日 星期六

Tiramisu 現成cake mix 快速版


2012年4月12日下午12:40公開累積瀏覽 238 0

今次耍用1kg嘅cream呀!  我都未試過一次要用咁多cream

足足打咗成10分鍾先至起呀!

跟著將的cream拌落的Tiramisu mix入面, 直至全部拌勻


焗盤底鋪上手指餅, 我在餅面用小匙加上一的Bailey(我只有呢款咖啡酒), 我無用咖啡開水, 我唔喜歡將的手指餅浸落的咖啡裡面, 的手指餅會好快腍哂, 脆脆地咪好囉.  然後開始鋪的cream上去.

多餘嘅手指餅, 壓碎, 預備放入中層
 

可惜呢的餅碎唔夠多, 如果多的, 中間多一層口感.   最後再加上一層cream, 當其時太忙啦, 唔記得影相.
只要將的cream掃平, 灑上可可粉就可以啦.   放入雪櫃雪最少三個鐘 (睇吓個錶, 五點幾, 唔, 啱啱好, 今晚八點半先攞過去)


因為諗著當係甜品,  雪好連模一齊攞過去, 諗著去到食時先脫模啦, 後來先知主人家補祝生日,   唉吔, 知先整靚的, 圍邊再加個Happy Birthday牌啦. 
 
呢個cake夠哂大, 三十個人都夠分呀, 每人少少啦!  佢地話味道都唔錯喎. 

我負責整同勸人食, 但係自己食一小嚿咋, 因為我怕的cream好肥呀.

沒有留言:

張貼留言