2016年6月14日 星期二

芯怡餐廳

May 25, 2016, Wednesday

今日二公子的同事嚟我屋企打邊爐, 十幾個人好開心, 咁我同型爸梗係要識做閃開啦.
佢地雖然口口聲叫我地一齊食, 但我同型爸都唔想, 我地出去撐檯腳, 求其食的得啦.

同型爸出到上水, 一泊低架車就見到間食四川魚鍋, 我唔想食呀!   跟著見對面芯怡餐廳, 都好耐無幫襯過, 有煲仔飯, 咁叫魚叫菜咪算囉.

哈哈, 大熱天時食咩煲仔飯,入到去佢地話煮煲仔飯嗰個無返....仲好, 食少的.

跟著叫咗個蒸魚晚餐, HK$75

再要個通菜炒牛肉晚餐HK$50

每人一個靚仔

 
加一碗例水

仲有飲品添

呢餐HK$125....

咁又攪掂一餐.

沒有留言:

張貼留言