2016年6月22日 星期三

Panorama Hotel - Cafe Express Tea Buffett

June 4, 2016, Saturday

平時一至五都响尖沙咀返工, 星期六就好少出嚟, 但今日為咗張就嚟到期嘅餐卷, 專誠出嚟食tea buffet.

呢隆保集團麗景酒店, 尖沙咀赫德道8A

呢道嘅tea buffet由下午15:15至17:00.   哈哈, 因為食tea buffet, 午餐都唔食, 用咗的時間去探媽媽.

以前都嚟過一次, 食物都係一般般.....沙律bar, 甜品corner

 
煮粥及意粉countter, 我記得上次的粥係唔好食, 一的味都無, 所以無叫.  反而的pasta都仲可以.
仲有即製pancake, 但都無食呀!


整pancake隔離係魚生counter, 今日都無無興趣食魚生.

佢地嘅cold cut corner 响一個不為意的小角落


型爸幫我攞的小籠蝦

我就去整個自製沙律

加兩片煙三文魚, 好味!

跟著點個pasta

的醬汁好creamy, 但一的味都無, 要自己加鹽加黑胡椒調味.   咁大碟, 食完都已經飽啦.

熱葷就真係有問題啦, 炸雞翼, 生煎包, 仲有薄餅, 唔知係咪放得太耐, 全部都韌皮.  松露炒蛋無味的, 又係要自己調味.  只有牛尾及羊架比較好味.

呢個燕窩燉蛋好受歡迎

我仲試咗黑芝麻味的馬卡龍, 一小嚿的藍妹芝士蛋糕.

公價HK$218一位, 不過我有coupon, 免費.

講真食物質量麻麻, 但款式咁多,  又食到過哂量.

晚上返到屋企都唔使食晚餐.   哈哈, 今日即係食咗兩餐, 早餐及tea buffet.... 抵哂.

沒有留言:

張貼留言