2015年1月19日 星期一

綠豆粉絲湯

January 10, 2014, Saturday

Cindy真係攪笑, 上個月已經話我知佢幾時生日, 同我講完, 跟著第二日又同型爸講, 哈哈, 係明示我地喎.

佢話生日想煮緬甸野比我地食, 咁我話妳去買啦, 我比錢.  昨天佢放假, 佢買咗的野返嚟

 
有兩包呢的好似豆的東西

 
仲有花生, 辣椒粉

  
米粉

我見到一張單,應該係買咗其中兩樣野.  呢間係美埔士多, 應該專賣東南亞食品吧.  我仲見到雪櫃一大包河粉, 仲有芫茜.

跟著食飯時我見到佢煮咗碗湯, 佢話係緬甸style

我顧著試味, 唔記得影個大碗, 只係記得影自己呢碗, 入面有粉絲, 仲有的好似溶咗嘅綠豆.  佢話我知係綠豆粉絲湯, 即係用第一張相右邊黃色嗰包豆.

哈哈, 真係要掩著小小良心話ok(唔想傷佢自尊心麻), 其實的湯真係一的味都無.  咁好難飲咩又唔係, 但好好飲就無佢份.   可能佢地嗰邊都唔係好富庶, 的湯都係簡單素湯.   好唔好飲我都飲咗一碗, 型爸好比面, 飲咗兩碗添.     咦, 下個星期一佢會煮的咩呢?

呢餐又係煎豬扒?

炒菜心

南乳炒蓮藕

Cindy煮個緬甸綠豆粉絲湯, 我整番個杏仁奶露+芝麻湯丸佢試吓....哈哈, 咁我梗係覺得我呢個甜品贏哂啦.

係咪要同佢講第日唔使煲呢個湯呢?

2 則留言: