2015年1月13日 星期二

五號屋除夕晚餐

December 31, 2014, Wednesday night

今日大除夕, 2014最後一天, 老闆放我地半天假,  下午放工後, 約埋型爸同二公子&佢女朋友, 一齊出去食午飯, 再一齊去行街.

今晚都算係大節日, 又唔想出去食, 不如返屋企煎牛扒啦.   正當我地在商量食咩, 林老闆打電話嚟問有咩攪作, 型爸就邀請埋佢地一家一齊慶祝.

哈哈, 有客人咁就要傷吓腦筋, 唔可以淨係煎塊牛扒咁簡單, 但已經四點....買咩野都要快快快, 今晚就整餐西式快餐啦.

睇吓整咩野快餐.....

响Ocean Three 買咗呢個黑松露芝士Pizza, 放入焗爐焗20分鐘就得, 每人一小件做appertizer

焗田螺, 又係放入焗爐, 焗到的香草牛油溶咗就得

仲有龍蝦湯, HK$128一樽, 只再加cream 一齊煲就得.  煲好後我加了兩湯匙XO...好香呀!

唯一要花的時間又做得唔好就係呢的鵝肝多士.   因為唔夠時間解凍, 我心急一切就散開...

黑松露pizza好快就焗好

我叫林太咩都唔使整, 但佢話點都要炒碟菜, 咁都好, 因為我只係預備了蔬菜薯餅

我整咗三款appetizer

龍蝦湯用杯裝, 杯杯龍蝦湯, 好味呀!

配一小塊pizza, 好正呀!


主菜方面, 去大埔Cycon賣咗Black Angus, 叫佢幫我切每嚿都一寸厚.

配薯餅

哈哈, 粗粗地整咗呢餐西式快餐

林太帶來了一大盒車厘子做餐後生果.

大除夕梗係要開香檳, 呢枝玫瑰香檳, 啱啱好6杯....
Happy New Year!

唔覺唔覺就要同2014講Bye Bye.

其實今日係大公子生日, 我已經whatsapp咗祝佢生日快樂, 加拿大時間, 啱啱31日早上.    不過今年無整New York Cheese Cake...好忙, 唔得閒整呀!



沒有留言:

張貼留言