2015年1月22日 星期四

鹹酥雞

January 13, 2014, Tuesday

嗰日摷吓個廚櫃, 發現有包鹹酥雞椒鹽粉 (應該係响高雄買嘅), 好彩無過期咋.

我都唔知點整好, 叫Cindy用嚟醃隻雞....我有諗過要嚟焗, 炸定蒸好呢.  最終都係叫Cindy蒸就算啦.

我今日响國內做野, 返到屋企都已經九點.  型爸唔响屋企食飯, 二公子叫Cindy整碗粉比佢食.  到我返到屋企, Cindy先煮比我食.

炒咗炒少菜



 
 紅蘿蔔蕃茄煲魚湯

隻鹹酥雞, 我要了雞翼同雞脾....不過太夜食飯, 隨便食少少算啦.

的鹹酥雞無想像中咁惹味, 同鹽焗雞粉差唔多, 雖叫鹹酥雞粉, 但一的都唔鹹呀!


沒有留言:

張貼留言