2015年1月17日 星期六

新鮮

January 3, 2015, Sunday night

今早同的鄰居去行山, 食完午飯返到屋企有的攰, 不過都無偷懶, 四點幾帶Loki出去行吓.  行吓行吓, 又走去蕉徑休閒村(彭屋村)摘菜.  哈哈, 今日都好勞動呀!

今次摘咗三款有機生菜....唔抵得, 實在太新鮮, 同型爸商量, 今晚即刻食咗佢.

羅馬生菜, 紅葉生菜, 仲有一款紫紫地色嘅.  只有生菜, 雖然單調的, 但勝在夠新鮮.

呢個沙律菜脫水器又大派用場

好快的菜就無哂水啦.

挪威煙三文魚做配料

沙律調味, 食時自己落.

我同型爸覺得好好味, 我叫Cindy試吓, 但佢唔like呀.


其實佢煮咗兩個餸同煲咗湯

咁我地都食少少啦.

 
餐後我仲煲咗杏仁蛋白奶露, 好味呀!

順帶提一提, 去蕉徑休閒村時, 佢地送咗一束百合給我....顏色雖然唔係我最喜歡嘅, 但都好靚.  有好多花蕾, 開起整個客廳一定又香又靚.    一入屋, 其中一棵就開了...  哈哈, 我家多溫暖.

沒有留言:

張貼留言