2015年1月21日 星期三

Cindy 的生日

January 12, 2015, Monday

Cindy都真係幾攪笑, 真係驚我地唔記得佢生日,  提咗幾次話今日會煮的緬甸野比我地食.  咁又係嘅, 一個人弧身嚟打工, 都希望有人知道自己生日.  

呢的就係佢上次出去買嘅野

仲有呢包米粉

今日要返工, 放工返到屋企都已經七點幾.    見到包豆豆已經入咗樽...

佢一見到我返嚟, 即刻將呢鍋野上檯

仲有一大碟熱了嘅河粉

仲有呢的配菜

原來我地今晚就係食呢的.

 
Cindy給我們每人預備一碗河粉, 只要加的湯, 加的芫茜, 加的蛋, 加的檸檬汁, 辣椒粉隨意.

食落的湯, 好似有的野响入面, 但又食唔到的咩.

我見廚房仲有一大鍋, 我問佢入面有的咩, 佢話有魚, 紅豆綠豆, 雞蛋.  但最終佢都無講哂入面有的咩.   哈哈, 真係食唔出入面有的咩野呀!  亦都唔覺入面有肉類.

碗粉我真係覺得一般, 好好食唔係, 唔好食又唔係.   但難得佢咁有心, 我地梗係話好味啦.  我地每人食一碗就已經好夠.   不過Cindy話, 佢地緬甸人一次會食三四碗.

食完的粉, 佢突然送咗封信比我, 介紹佢自己的家庭背景, 點解嚟打工.  仲話好多謝我, 會以我屋企人為榜樣, 佢在我家做得很開心, 會盡量做到最好.

哈哈.二公子話佢的英文都真係算幾好, 佢都寫唔出呢篇文.

嘩, 好彩我有準備咋, 今日下午買咗個蛋糕, 放工返嚟拎咗上樓(佢見唔到, 當我拎出嚟, 佢真係有的驚喜), 我仲買咗份禮物比佢.   叫佢切蛋糕時, 見佢開心到有的眼泛淚光.

Cindy嚟得我屋企打工, 我會當佢係家中一份子, 同佢慶祝吓生日都好應該.   以前的工人我都會比封利是.  但今年佢第一次嚟, 送個蛋糕, 再送佢一份禮物, 好過比錢佢啦.

當佢拆開份禮物, 佢好開心, 佢話 "this mean so much to me".   我送咗個wallet比佢, 叫佢比心機做野, 搵到錢, 開開心心帶回家.

2 則留言:

  1. 由衷嘅,你真係有良心,我識唔少衰嘅,Cindy真係算好命

    回覆刪除
  2. 其實大家都係好來好去, 希望對佢好的, 佢比心機做, 做得好的, 可以幫輕我好多. 其實要對一個人衰, 自己都會好辛苦.

    回覆刪除