2015年1月2日 星期五

蕉徑休閒村

December 21, 2014, Sunday

昨天參觀完蕉徑休閒村, 今日我地又去過.

我地對的水種植物好有興趣呀!

行到入去, 地方唔係好大,咁都差唔多望哂

呢個就係佢地設計嘅水種植物, 如果家中有露台,後或天台,又想自己種的香草或沙律菜, 都好幾好架


設計已有水泵供水, 唔需要自己淋水, 係咪好方便呢!

我就鐘情呢款太陽能電泵掛牆式, 約咗老闆明天去我家後園度尺, 睇吓可以整幾大

呢道仲有好多西班牙玻璃製品出售

每款都只得一件

另一邊戶外坐椅
未入嚟時, 目外面掛了咁多水種植物, 仲以為呢間係玻璃房用來種溫室植物

原來入面放滿了玻璃製品

我實在忍唔到手, 買咗幾件, 呢隻星星碟.   每一件玻璃製品底部都貼上叱張貼紙, 全部都made in Spain.

仲布呢個瓶, 唔係香水瓶嚟架, 實物有十幾寸高

呢個都係一樣, 實在太靚, 一見鐘情


仲有呢個大玻璃樽, 相信可以裝10 Litre 水
咁又買咗千幾文, 好彩比咗discount, 慳番二百幾文.

玻璃製品, 幾件都又大又重, 真係攞唔到. 明天老闆去我屋企睇地方, 順便送過去比我....正呀!

沒有留言:

張貼留言