2015年1月16日 星期五

鹿頸南涌行山樂

January 3, 2015, Sunday

元旦BBQ聚會, 約咗幾家鄰居今日去行山.

其中一位鄰居近呢幾個月常常去行山, 佢話鹿頸南涌呢條行山徑, 風景好靚, 容易行,  來回大約兩小時, 適合我地呢的幼稚園級數嘅行山人.

一行八人, 早上九時出發, 開車至沙頭角鹿頸, 泊車後就開結出發.


未開始行, 先影吓相先, 的風景好靚呀!


平時好多小白鷺, 但今日只得兩隻

  
哈哈, 行山前, 先入廟拜神, 呢道有觀音廟

 
天后宮

 
仲有個好靚嘅土地廟

行多十幾分鐘

 
仲有個關帝廟
  
我地自己推門入去

 
呢間南涌協天宮原來已經納文化遺產

  
經過呢間屋真係好特別, 好肉兩兄弟不和, 一個要重建, 一個要守著舊觀, 結果就變得咁有趣

  
 見到呢個南涌亭, 先算係我地行山五式開始

 
上山前, 先去去洗手間

 
呢間係南涌(羅屋)公廁

行呀行, 呢道有個指示牌, 我地無需要睇, 我地有領行員.

呢道有分义路, 如果我地由呢道上山, 起碼要行幾小時, 呢條山路難行, 不適合我地呢的幼稚園級數.

我地會行去尤德亭呀!

呢段路較容易行

行咗半個鐘多的, 我地到達停機坪

响呢道抖一抖, 再影吓相

呢道的風景都好靚

如果由呢道行返去南涌, 要45分鐘, 即係我地行咗45分鐘

跟著再行經過呢條橋山橋

行多大幾十幾分鐘, 我地到達尤德亭啦.

的風景好靚呀, 上到嚟, 梗係影吓相啦.

我地嘅位置.

停留咗十幾分鐘, 我地回程啦.....

回程比嚟嘅時候容易, 好似好快就返到呢個南涌亭

行完山, 我地話不如一齊去食晏啦.

 
 鄰居有的面子, 打電話去大埔三門仔皇朝漁苑訂到位

哈哈, 如果唔訂位, 跟本入唔到嚟.  因為訂咗位, 佢地先放我地兩架車入嚟.

我地坐戶外

叫咗半隻即燒乳豬 (半隻都要HK$498)

大家隨便叫了的點心, 佢地話呢道的义燒飽好味, 必叫item.

叫了紅棗糕, 本來我好鐘意食, 但呢道整得麻麻

好彩有甜品送, 男士要了紅豆湯, 女士要了雪耳木瓜糖水.

呢道的點心都幾貴,三十幾文一碟.   幾貴都好, 一樣咁多人嚟食, 坐到滿哂, 大把人等位.

呢道就係戶外即燒燒味檔, 隻乳豬啱啱燒好


呢就係用隔離呢個燒烤爐

初時以為係炭爐, 原來係Gas burner, 上面加了火山石

呢道的風景都幾靚.

食完返屋企啦, 今次行山樂好開心呀!

沒有留言:

張貼留言