2015年1月5日 星期一

陽光餐廳

December 23, 2014, Tuesday afternoon

呢兩個月, 每星期最少一次都要上國內做野, 國內同事都會帶我地去附近食午飯.

而我地去的次數最多嘅係呢間陽光餐廳, 中式西式都有, 附合各有所好.   價錢類似香港快餐店的價錢,  平均四十幾文人仔, 大約五十幾港紙啦.

我地買個人, 共中一位國內同事要了牛仔骨石鍋飯....我唔敢要石鍋飯啦, 太多飯食唔哂, 嘥咗就唔好啦.

我同另一位同事要了一個雞煲, RMB78

雞煲包一碟菜及炸枝竹, 兩碗飯.   加埋飲品, 每人都係四十幾文.

而另一位食素的同事, 她只要一碟白焯西蘭花.   去過咁多間, 呢間嘅西蘭花係最靚, 焯得亦啱啱好, 唔會太硬, 亦都唔會黃.  所以每次嚟, 佢都會叫呢一樣.

呢餐埋單一百五十幾, 都算抵啦.

沒有留言:

張貼留言