2015年1月27日 星期二

即興聚餐

January 17, 2015, Saturday

今個星期六, 卒之唔使返工啦.   但我好忙, 今日Staccato開倉,我要去買靴呀! 晨早出去, 唔想同人迫.  哈哈, 收獲豐富....買咗五對呀.  先前掉咗三對舊靴, 而家買咗五對, 返去仲要掉多幾對先得呀!

食午飯跟著去買餸, 五點前趕返屋企.   因為今日我地屋苑要開業主大會...

一開業主大會, 八號部屋女主人話佢今晚只得一人, 不如嚟個即興potluck 啦.   哈哈, 我地有咩所謂吖, 有人開聲, 一拍即合.   Potluck就最好, 每人只係煮一兩樣, easy啦.

不過Mrs Kua出去義教小朋友, 佢無時間煮, 買咗壽司

林太炆咗芋頭炆臘鴨

仲有沙葛炒蓮藕


我叫Cindy煮咖哩雞


 
 我就負責煎薄餅

再炒碟豆苗


八號部屋煮了雪梨炆豬手, 仲有炒油麥菜

今日陶媽話返媽媽道食晚飯, 無預佢呀!

五號屋今日嘅咖哩雞唔係好大煲, 但都夠食啦











整吓整吓, 又好豐富啦.

嚟八號屋就最多靚酒, 今日又開兩枝呀....女士飲....三位男士, 繼續飲whisky啦.

送酒小食都有好多

八號部屋响日本買返嚟架

初時以為係朱古力橡皮糖, 原來係朱古力橙皮, 又幾好味喎.

仲有日本芝士蛋糕....哈哈, 食落都係五號屋整嘅好味好多!

開開心心又過咗一晚.

沒有留言:

張貼留言