2018年2月6日 星期二

素鵝

January 28, 2018, Sunday

 响樹記買咗腐皮, 無偷懶, 馬上去買埋配料, 返嚟就即刻包.

睇吓, 樹記的腐皮真係好靚, 又薄但又唔會爛, 外圍修哂邊.  買咗六塊, 一開四, 即可以包24件.

至於配料, 用咗紅蘿蔔兩個, 翠玉瓜兩條, 沙葛兩個, 蓮藕三節, 仲有黑木耳.   全部刨絲, 黑木耳就切碎.   其實每樣大約同等份量.   我叫Cindy幫我炒, 我要調個豉油汁

呢個豉油汁係要用嚟搽响腐皮上面, 等塊腐皮有的味.  用咗三湯匙生抽, 一湯匙老抽, 兩茶匙糖, 一湯匙麻油, 兩湯匙水, 試吓味, 啱口味就得啦.

炒好之後, 放上大盤, 稱吓總重量, 跟著除24, 咁就知每件可以包多少餡

我包時就叫Cindy稱的份量, 順便令的配料快的涼, 咁就可以包

腐皮用掃均勻塗上甜豉油, 跟著放一乒配料....包包包

一共24件, 分三個蒸盤.

哼哼哼, 一次過放入蒸爐, 100度蒸8分鐘.   點解要蒸? 因我要的腐皮變腍, 待涼之後就可以用保鮮紙分件包好.   如果的腐皮仲係脆, 咁放入冷凍櫃之後, 的皮會碎呀!

整好咗, 可以放的比媽媽及奶奶, 佢地好鐘意食架.

沒有留言:

張貼留言