2018年10月19日 星期五

國慶聚餐

September 30th, 2018, Sunday

自從我地屋苑受嚴重水災 (有幾家受災嚴重, 我同組長兩家由為利害), 大家都無咩心情.  

發生了的便發生了, 幾唔開心都要過, 大家夾了時間, 9 月30日來一次potluck, 今次在十六號屋, 舉行, 他們那邊地理上比我們的那邊高一些, 水只浸到門, 車也沒事.

我們一向是開心屋苑, 暫時忘記的煩惱事, 算係做節又好, 做咩都好, 大家開開心心食一餐. 

呢排個腦淨係諗著點樣整番間屋, 都唔知整咩好.....哈哈, Cindy, 都係妳出手嘅時候啦.

睇吓呢一大鍋....哈哈, 我叫佢整緬甸魚湯河呀!   我買了四個大大的鯇魚腩...我同佢講要多魚呀!


跟著再預備煎魚餅


今晚18個人, 整咗兩碟


調味都預兩份, 每份都有辣椒粉, 青檸, 炸蒜, 芫茜

另外昨晚已經浸定....黃耳

仲有桃膠, 我要煲南北杏木瓜黃耳桃膠糖水

我做哂我做嘅野, 留番個魚湯Cindy慢慢餚

出發Happy Hour....

帶咗呢盒餅去...朋友送比我, 拎去同大家分享啦

今日小食都好豐富, 有越南買回來的豬頭肉凍, 組長買了滷水鵝, 另外加一盒鵝頭鴨頸, 黑水欖, 生果....男士飲威士忌, 女士飲香檳....Happy Hour 時間已經飲咗幾枝

最勁係呢一大份的煙三文魚...非常肥美好味, 食完的小食都飽咗七八成

主人家整了韓式豬腩肉包生菜


唉吔, 做咩炒粉韓式粉絲呀! 我一大煲魚湯河呀!

組長買的滷水鵝, 那盒鵝頭鵝頸已經全部食哂

十五號屋叫了工人姐姐炸豆腐

煎蝦

仲有炆牛尾

煎魚..

仲有林家整的滷水牛展, 麻醬手撕雞萵筍...

當然仲有我一大煲魚湯

預備了一大鍋河粉, 不過個煲魚湯我飲到暈沱沱, 好多都無影相

大概飲咗幾多, 三四枝香檳, 四五枝紅酒....我食到半中途頂唔著, 返屋企休息下, 過吓的酒意先, 順便返去煲湯水呀!

煲完湯水返去....竟然又開多一枝靚次伯....咁當然再要飲少少啦.

野食預得太多, 好多都剩番一半....

第二日中午, 十月一日假期, 個個都未出去....

立即吹哨子, 個個拎番昨晚剩的出嚟, 再嚟食過

超豐富....煮咗嘅野, 食足兩餐, 一的都無嘥呀!

2 則留言:

  1. 哈哈,很熱鬧,左鄰右里的感情真好......

    回覆刪除
    回覆
    1. 對, 遠親不如近鄰, 常常見面, 比家人見面更多. 有事時(及有野食野時)一呼百應, 真的很好.

      刪除