2018年10月21日 星期日

西貢遠足快艇環島遊

October 7, 2018,  Sunday

自從山竹襲港, 好多郊野公園都塌樹處處, 好多路徑封咗行唔到.

今日組長話上網check 過, 西貢無封路, 全程大部份係石屎路, 應該都安全的.   今天好齊人, 十個人出發.

我地開車去到西貢, 再坐的士入去行西灣


一路都無咩問題

行過幾次西灣, 都無留意呢道有個古井, 1856建的

行到出去沙灘, 就見到山竹的破壞力, 的橋斷哂


直昇機坪都爛埋

走了條捷勁, 上到山望出去, 風景依然美麗.

當我地行到鹽田, 有幾位都覺得好攰, 組長話不如今日試吓坐船回程.   鹽田那間餐廳可以買票, HK$150一位, 回到西貢碼頭.   大家一致同意, 咁就坐船啦.

原來呢程船要坐30 分鐘, 船長西貢發哥仲載我地睇埋的小島, 唔坐船真係無機會睇到.


 
西貢發哥逐一介紹, 哈哈, 但講完我地好快就唔記得啦.


呢道就係福音戒毒中心


滘西洲打golf 就去過幾次, 但由海上睇就真係第一次.

 
幾處見到打爛了的船

呢, 呢隻盲係西貢發哥載我地的船, 唔錯架.

到西貢碼頭了

哈哈, 原來碼頭有票賣的, HK$250 一位.   咁我諗呢程船會坐耐的亦睇多的島.

去了永和飲茶....好肚鵝呀!

先來隻燒鵝.....

叫好多野食....大家好開心呀!

沒有留言:

張貼留言