2018年10月25日 星期四

大埔滘

October 14, 2018, Sunday

近幾星期去行山都非常無趣, 好多地方都因為塌樹封路, 連我地最喜歡行的鹿頸鳳坑谷埔, 都因為鹿頸入去那條路封了, 所以入唔到去.

至於大埔滘紅, 藍, 黃, 啡 四條行山徑全部封哂, 都一樣全部封哂.

咁我地好醒目的組長話, 唔行山路, 咁我地咪行石屎路囉.

 我地由大埔公路入口, 一路沿石屎路行, 行到去大休息停, 再向上行去城門水塘的方向.   呢條路大暗斜, 行吓行吓, 某段都幾索氣.

我的行山團友.   我們經過紅, 藍, 啡路的入口, 見到好多大樹塌下橫跨的行山徑, 唉, 怪不得要封路啦.    唉, 市區的樹都未清理好, 幾時先輪到的行山徑吖.

我地今天無諗著行去城門水塘, 第時間, 行到十一點就回程.   因為回程需要同樣時間, 即係回到起點都要大約十二點半.    對於我地嚟講, 行三小時夠啦, 無需咁攰.

今日哈哥話請我地去三門仔皇朝漁港食午飯呀!

 
一坐低侍應就送上例湯
哈哥請客就由佢發辦啦.

多謝哈哥!

大家嘻嘻哈哈, 又過了一個快樂的上午.



沒有留言:

張貼留言