2018年10月27日 星期六

Cook House - Fusion

Oct 14, 2018, Sunday

今天下午行完山, 返到屋企梳洗完休息一陣, 又要出發去街市買餸.    一開車轉出村口, 就見到林老闆兩夫婦放狗....大家傾兩句, 型爸又問今晚去邊就食...  林老闆兩間喜愛的餐廳, 食中式就新漢記, 食西式就Cook House.    哈哈, 二公子喜歡食西式, 就Cook House 啦.

呢間Cook House 我地嚟過好幾次啦.

我地早到, 叫佢地整兩個小食頂吓肚先.  佢地到咗, 整多一份佢地食.  吉列蝦同炸雞翼都幾好味.

仲有燒花枝片

薯皮.

食小食都已經飽飽地.

到我地叫主菜時, 點知老闆Kelvin話揸主意叫錯個魚生拼盤 (佢地有間日本餐廳响附近)

金雕魚生片, 非常鮮味

仲有什錦魚生拼盤

仲有一大碗海膽....我地要了一碗壽司飯, 同紫菜包飯, 加的海膽在上面....好好味呀!

我地已經好飽, 但林大公子話要食意粉, 再叫多一客卡邦呢意粉.

甜品係綠茶Tiramisu

仲整多個心太軟加雪糕.

呢餐西日fusion好滿足呀!   林老闆爭著請客, 真係多謝哂呀!

沒有留言:

張貼留言