2019年5月16日 星期四

汕尾三天海鮮美食遊 - Day 2 & 3

Apr 20, 2019. Saturday

第二天早上在酒店食早餐, 食完就去對面Walmart Shopping....

從對面影過去, 呢間就係我地住的顯達酒店

哈哈, 的鄰居唔多唔少都有的野買, 我就好克制, 剛啱先做完斷捨離, 掉咗好幾箱衣物及家居物.  盡量都唔買咁多.

大家各自買野, 約定11:30 在大堂集合, 我地要出發上蓮花山去食午飯...車程大約一小時.

呢段品路真係唔好行, 仍在開發中

到啦, 呢間小洁飯店.  林老闆話幫襯了好多年, 由山下搬到山上.


呢隻走地雞上碟時好靚仔架, 但我未及影相, 大家已經伙一嚿我一嚿了.

菜甫煎蛋, 點解可以煎得咁好食嘅!

呢碟唔知咩野菜,  淨係清明前後先有得食, 但我連個名都唔記得.

呢的茶都係呢道本地種的茶葉

最美味係呢碟坑爐鱔...的肉及皮都是爽的, 從未食過咁好味...
豆腐就一般啦.

炆山豬肉, 的皮又係爽的

唔記得豆芽炒咩菜

蒸水魚

呢道出名的南瓜飯....不過我地都好飽, 食剩一大半

好好味的塘虱魚湯

又食到飽飽....不過每個人的食力都已經大大降低.

食完我地開車返汕尾市, 去一茶一會飲茶 (又係每次都去的節目.)

飲完茶又係自由行的時間, 喜歡行街的就去行街, 喜歡休息的便休息.

晚上6:30大堂集合, 又出發去食.

叫車放到我地去汕尾的魚夫碼頭, 哈哈以為响呢道食啦...原來唔係.

係隔離的水牛海鮮店買海魚, 再到隔鄰的湖內海鮮餐廳.

呢道好近海灘, 我地出去影吓相.   呢道海岸線好長,  昨晚去的豐勝酒家就係右手邊海灣後面

自備的威士忌

汕尾的花生好食

炸血鱔

白焯海蝦

瀨尿蝦

蒸魚

白焯鮮魷, 新鮮好味.

蒸扇貝

碟頭好大, 我地的戰鬥力越來越低

呀!  仲有鹽焗奄仔

海鮮湯....

食完返酒店, 真係要行吓....型爸, 我同另一對夫婦就去按摩

上次去過的養生館, 的技師唔啱心水,  但呢間的按摩技師ok 喎.

第二天食完早餐, 十點出發後深圳.

我地節目未完架, 大家一齊去加州永泰按摩....晚上返到香港, 一齊去錦田食飯.

早車去晚車飯, 玩及食足三天.....個胃真係好唔得閒呀!





沒有留言:

張貼留言