2019年6月28日 星期五

父親節 - 韮菜煎薄餅配緬甸魚湯烏冬

Jun 16, 2019, Sunday



之前二公子預早同型爸慶祝父親節, 今日就輪到我要做的野啦.

首先為型爸預備的雙蛋心心火腿通粉早餐.  二公子同我地一齊食早餐, 咁就梗係放夠三個心嚟影相啦.  通粉入面仲有好多片心心火腿架.

至於午餐, Cindy 就負責整緬甸魚湯鳥冬, 而我就整韮菜煎薄餅配魚湯烏冬.  呢個煎餅, 取材自木瓜廚房的煎薄撐.  但我覺得韮菜比較惹味, 就加的韮菜. (平時食水餃煎餃都喜歡有韮菜)

配料有韮菜, 蔥, 櫻花蝦, 菜甫.

100g麵粉, 加20g 糯米粉, 250 ml 水, 一隻雞蛋

粉醬拌勻至無粉粒, 打雞多拌勻, 再加入所有材料拌勻, 加胡椒粉, 鹽糖調味

加一湯匙油, 落粉醬(不要太厚)

薄薄的兩砷煎香

煎好, 馬上食真係好好味. 

煎第二件時, 見剩番少許醬就倒埋落去, 厚咗的.   厚咗真係無咁好食的.   下次我會唔落糯米粉, 又或者減少的, 睇吓會唔會更加香脆.

Cindy都整好咗個緬甸魚湯啦

先幾日二公子的同事嚟打邊爐剩低幾包烏冬, 咁我無買河粉, 就用烏冬算啦

今次的魚湯, 叫Cindy唔好整到的魚肉咁碎, 等型爸大大啖食到的魚肉.

加的調味, 真係好正呀!   不過我覺得配河粉或米粉更好味.

至於晚餐, 約咗鄰居一對夫婦及佢個仔一齊去南苑食晚.

訂咗半隻乳豬,

沙律牛仔骨

勝瓜魚肚

一個勁大的豬骨湯鮮鍋, 夠哂我地五人食.

今餐由我做東啦...為兩位爸爸慶祝....

沒有留言:

張貼留言