2019年6月25日 星期二

麻蒲韓燒 Yoho Town

Jun 13, 2019, Thursday

二公子要去個short trip, 今天提早同型爸慶祝父親節呀!

母親所那天都想試吓呢間餐廳, 但booking 滿咗, 今日係week day, 一訂就有位.

呢道主要食韓燒, 咁其他麵食或石頭鍋飯都有.

我地一家都鍾意食韓燒, 呢道的五小碟可以免費仁任添.

我地要了一客HK$698 的牛肉套餐, 佢話夠三至四人食.

 
呢個火鍋邊有的特別, 可以加泡菜煮蛋食.  食完可以再加.

牛肉套餐入面有蝦, 鮮冬菰, 脆肉瓜, 雞肶菇, 四五款牛肉

仲有一個部隊鍋

四件火炙牛肉壽司.


我地四個食, 食吓食吓覺得有的唔夠, 咁就諗著叫多個五花肉或石頭鍋飯, 但一客五花肉都要百幾兩百, 不如叫多個二人豬肉套餐, HK$368

二人套餐的野食當然小的, 有部隊鍋但就無壽司...

叫多一個餐就真係多咗的....咁有家唯有食飽的啦.

食食吓二公子話想我地試吓喜茶...佢即刻用手機落order.   佢話如果唔預先落order, 去到可能要等半個鐘.

食完我地行去Hey Tea, 仲有人排緊隊, 不過通過手機落單唔侯排, 入面有另一個counter可以攞飲品.

哈哈, 我第一次飲喜茶, 對於好甜的飲品興趣不大, 但二公子一番誠意, 試吓啦.

因為大家都好飽, 我地只係買咗兩杯, 我同型爸share嚟飲芒果芝士奶蓋, 二公子同佢女朋友就share士多啤梨奶蓋.

本來諗著走飲管的, 但的芝士在上面, 要試一杯入面不同的口味, 用飲管容易的.   四五十文一杯飲品, 當係甜品啦.

咁當然最開心係一家人一齊食飯啦.

沒有留言:

張貼留言