2019年6月8日 星期六

老友鬼鬼高雄開心四天遊 - Day 3

May 20, 2019, Saturday

一早起床, 大家相約八點半食早餐.

朋友的老公已經好多了, 已經退燒, 有番的胃口, 早餐可以食粥.    型爸亦都精神好多, 但佢話仲未想食野, 咁就skip 咗早餐.

十點半, 我地出發坐地鐵去糖廠
根據手機的資料, 我地應該响橋頭火車站落車

到啦! 


橋頭糖廠已經改為文創區


共中一個係十鼓園區

我地入去睇, 入面有的小朋友在學打鼓, 下午三點有表演, 但我地唔會留到下午啦.

今早有多個旅行團

呢道嘅標誌



我地入去舊糖廠參觀


出咗嚟又去另一園區, 呢邊係有開發問題兒童的藝術天份


參觀完我地就走啦.

跟著去咗巨蛋shopping 兼食午飯.   

行完攰攰地我地就去按摩

每人都做三part.  突然有八個客人, 按摩店要即刻call 師傅嚟呀!

原來高雄百份之九十按摩師都係男士, 我地按慣男女士幫我地按都無問題.   其中一個老友唔習慣, 好彩有一位女按摩師, 佢先肯按身呀!

按完先返酒店放低响巨蛋買的戰利品, 跟著就search今晚去邊道食.

哈哈, search 到都無用, 我地想去食韓燒, 去到話無訂位要等到九點....好彩比我地發現有間日式豬扒

呢間叫班鳩的窩日式炸豬排店

自己調醬汁落的椰菜沙律


呢道的炸豬扒炸得好好, 的炸醬做得好好.   我地八個人叫咗四個相撲鍋....再加埋的小食...好夠呀!

睇吓叫嘅野就知道的男士食力返嚟嚟.

呢餐仲好經濟添, 二千幾台幣, 仲平過昨天食海鮮叫一隻蟹呀!

食完我地再去附近Shopping 買手信....其中一位咩都買, 好豐收呀!

最重要係各位都無事啦.




沒有留言:

張貼留言