2010年6月13日 星期日

蒜蓉芝士包, 腸仔包, 提子包 & 紅豆包


2010年6月13日下午12:56公開累積瀏覽 211 1



 紅豆包, 提子包, 腸仔包 & 蒜蓉芝士包
上星期整嘅老麵, 响冰箱攞出嚟室溫解凍...跟著"叫埋"我個partner麵包機出嚟幫手..

 左面嘅麵團用嚟做鹹包, 右面嘅麵團用嚟整甜包.  鹹包麵團嘅份量非常準確, 但唔知點解甜包嘅麵團就好濕, 成唔倒個soft ball, (唔通因為我用咗一隻雞蛋?), 唯有加的高粉落去啦... 本來甜包嘅份量已經比鹹包多, 而家仲要加粉, 所以個甜麵團比個鹹麵團大好多.  我响第三個kneading程式, 先加的老麵落去.
今次全程比的麵團响部機入面發酵, 因部機會發出微溫, 好適合發酵(又唔使洗多幾個盤), 當我將甜麵包團攞出嚟分割做型時, 仍將個鹹包麵團留番响麵包機入面繼續發酵.

提子包 
蒜蓉芝士包 (我加咗的切粒cheddar cheese 落去).  好想買高溶點芝士但未有時間去搵.
 呢的係自製香茜牛油蒜蓉醬.  我將的蒜頭原個放係焗爐焗, 焗好待涼去衣, 然後放落個blender加牛油香茜同打, 最後加小許鹽調味...真係又香又好味..
 做型後放入焗爐再發酵, 四方型係紅豆包....總共有十二個甜包(六個提子&六個豆沙), 八個鹹包 (五個蒜蓉芝士&三個腸仔), 一盤放唔哂, 要分兩盤.
最後切開個芝士包再加的蒜蓉响面
 分兩層一次過焗. 我只响甜包面掃上蛋汁...
當我覺得一切都好美滿嘅時候, 我的烏龍大頭蝦又出嚟.....趕著換衫去打Driving Range, 入爐set咗時間就去換衫... 點知個溫度仲係set咗响快速pre-heat製, 唔記得轉番去上下火..... 換完衫落嚟, 已經遲了...

 火力唔均勻, 掃咗蛋嘅就好快變咗深色, 好似好乾(但係又無噴水), 其實可以先攞的甜包出黎, 再焗下的鹹包, 但諗下, 而家又趕著出去, 又啱啱食完的烏冬無耐, 仲係好飽, 唔想試食, 不如晏的番嚟先攪啦... 
 


 

 















唔係出爐即食, 的包可能已經無咁鬆軟, 到晚飯後的鄰居過嚟聚吓時, 先試食的麵包.  鹹包比較鬆軟, 但的甜包就實咗小小.   唔知係咪個甜包麵團, 我加咗好多高筋粉先至成個soft ball....  好彩整體都算ok.  鹹包就比較受歡迎, 今朝早餐, 所有的鹹包已經沽清,

紅豆同提子都係剩番幾個, 好快攪掂, 下次再試.....繼續努力...

沒有留言:

張貼留言