2010年6月21日 星期一

香草牛油包,蒜蓉芝士包, 火腿芝士包, 果醬包, 紅豆包


2010年6月21日下午3:48公開累積瀏覽 280 2


 今次都係整咗鹹包同甜包.  型爸同二公子都鍾意食鹹包, 所以整多的鹹包.... 香草牛油包, 蒜蓉芝士包, 芝士火腿包... 我地一家都好鍾意食蒜蓉同芝士, 呢兩款可能成為每次指定出品.   果醬包係新嘗試, 本來整到好似布袋, 但係一發酵個麵團彈開, 的果醬又爆出嚟好核突...  個豆沙包就同佢試咗個新型像, 因為我想佢突的豆沙出嚟....好攪鬼呀!
入爐啦
出爐嗰陣, 已經晚上十一點....於是call 型爸同二公子落嚟宵夜.... 點知唔記得影相... 已經變成咁, 即刻叫佢地停, 比我影番兩張單頭相先.
個豆沙包新look 好得意, 我未食佢..

 個士多啤梨果醬包就變成咁, 但係味道好好, 我即時試咗個醜樣的, 味道好好, 唔太甜, 仲好鬆軟.
 呢三個就係三款鹹包嘞...
落咗老麵, 的包真係好鬆軟呀!  銷量好好呀!   不過我唔敢食咁多, 怕肥...

沒有留言:

張貼留言